Har du en baggrund inden for sikkerhedsarbejde – fx fra politiet, forsvaret eller sikkerhedsbranchen? Har du drivet til at sælge sikkerhedsløsninger? Kan du bedst lide at være ”din egen herre” og køre ud hjemmefra til kunder – primært i Jylland, på Fyn og Sydhavsøerne? Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en Key Account Manager til vores kunde – en virksomhed i vækst, som leverer et særligt udvalg af højteknologiske sikkerhedsløsninger. Virksomheden har egen udvikling og produktion og har kunder i hele Danmark samt en lang række internationale aktiviteter. Stillingen er på fuldtid og med ansættelsesstart snarest muligt. Du bliver en del af en virksomhed, som tilbyder gode personaleforhold, som fx en god løn og en bonusordning uden begrænsning. Du brænder for at ”passe godt på” kunderne – og hente nye sager ind: Dine kunder er primært i Jylland, på Fyn og Sydhavsøerne. Du kører ud hjemmefra og besøger kunderne, så du kan afdække deres behov for sikkerhedsudstyr og -løsninger. Her er det vigtigt, at du forstår kunderne og deres sikkerhedsbehov og kan sammensætte den rigtige løsning til dem. Du samarbejder med dine kolleger både i Danmark og udlandet om at finde de bedste løsninger og har backup fra virksomhedens tekniske supportafdeling. Du arbejder bredt og i dybden med salget; det vil sige, at du både bidrager til markedsaktiviteter og deltager på relevante messer, og at du tager dig af forretningsudvikling og tilbudsgivning. Du bliver ansvarlig for dit eget salgsbudget. Erfaring med sikkerhed og klar til salgsarbejde: Et godt drive og samarbejde: Hvis du vil videre: Vi indkalder kandidater til samtale løbende og rekrutteringsprocessen bliver afsluttet, når den rette kandidat er fundet. Salg af sikkerhedsløsninger i Danmark – primært Jylland, Fyn og Sydhavsøerne
I denne stilling bliver du ansvarlig for salg af sikkerhedsprodukter. Dit fokus er at opspore nye kunder og at vedligeholde og udvikle den eksisterende kundegruppe.
Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV via formularen herunder.