En stilling som logistik- og indkøbskoordinator i en engros- og salgsvirksomhed i København. Har du speditionsbaggrund, er det et plus. Har du god faglig indsigt i logistik- og indkøbsområdet? Vil du gerne være en del af et team, hvor din selvstændighed, fleksibilitet og mod på udvikling bliver værdsat? I en mindre engros- og salgsvirksomhed, hvor et ord er et ord, og glasset altid er halvt fyldt? Så er denne stilling interessant for dig; Vi søger en logistik- og indkøbskoordinator til vores kunde – en virksomhed i vækst beliggende midt i København. Der er tale om en stilling på fuldtid med variation og bredde i ansvarsområdet. En stilling, hvor medarbejderne arbejder proaktivt, professionelt og med et stærkt fokus på hensigtsmæssige og målrettede løsninger – i et behageligt samarbejdsklima. Handel med kvalitetsprodukter fra mange lande i Europa: Du bliver en del af marketing-, logistik- og indkøbsafdelingen og vil samarbejde i et mindre team, hvor hver især tager ansvar for egne opgaver, men samtidigt byder ind, så afdelingens indsats bliver så effektiv og dynamisk som muligt. Du kan desuden hente sparring i ledelsesteamet. Dit ansvarsområde omhandler bl.a.: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på tlf.: 33 24 40 80. Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette medarbejder er fundet. Ansættelsesstart er snarest muligt. Logistik, ordreekspedition og koordinering af indkøb – B2B
Du får en bred kontaktflade B2B – med såvel kunder som leverandører. Nøgleordene her er: handel med lande i Europa, meget håndtering omkring transport af varer til egne lagre og direkte ud til kunder. Dit fokuspunkt handler om at indhente de bedste produkter til den bedste pris til tiden. Service, optimering og kvalitet er vigtige parametre.
Er denne stilling noget for dig? Send din ansøgning og dit CV via formularen herunder.