Du bliver en del af en danskejet virksomhed beliggende på Vestegnen, som sælger specialproduktertil private og B2B. Arbejder du struktureret og med gode administrative evner? Har du erfaring med webmarketing og SOME – Facebook og Instagram? Og har du fokus på god kundeservice i dit arbejde? Så er det denne stilling, du skal søge; Vi leder efter en webkoordinator til en stilling hos vores kunde. Vores kunde er en dansk virksomhed med en lang historie inden for salg af køkkenprodukter til private og B2B. Virksomheden har kontor på Vestegnen. Ansættelsesstart er efter aftale. En lille afdeling med udadvendt kontakt: Du får masser af kontakt med virksomhedens privatkunder, men også i mindre grad med erhvervskunderne. Det er derfor vigtigt, at du har en serviceminded indstilling og fokus på god kundeservice og ikke holder dig tilbage for at række ud til kunderne og hjælpe til med deres spørgsmål og forespørgsler. Mails, chat, telefoner og SOME-oplæg: Kvalifikationer: Personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Er du interesseret i denne jobmulighed, så send os dit CV og en ansøgning via formularen herunder. Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet. Webkoordinator til kundeservice, administration og SOME
Du bliver en del af virksomhedens webafdeling, som er et mindre team, hvor du kan hente samarbejde og sparring. Teamet sidder på eget kontor og arbejder i et behageligt miljø. I virksomheden generelt er der en høj stemning med en frisk tone, hvor både det sure og det søde bliver delt med hinanden.
Du vil løse en række opgaver som webkoordinator både inden for administration, kundeservice og marketingrelaterede opgaver. Du vil arbejde med følgende:
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Connie Pilgaard på tlf.:33 24 40 80.