En stilling på 34 timer om ugen, eksklusive frokost, hvor du arbejder med kundeservice og håndterer forskellige administrative samt forefaldende opgaver. Du får kontakt både internt i virksomheden og eksternt. Har du erfaring med kundeservice? Har du evt. erfaring fra forsyningsbranchen? Trives du med en kombination af administrativt arbejde og udadvendt kontakt? Vil du gerne være omdrejningspunkt for en række forskelligartede opgaver? I en virksomhed, hvor tempoet kan være højt, når kunderne ringer ind med spørgsmål? Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en medarbejder med kundeservicebaggrund til Halsnæs Forsyning i Frederiksværk. En virksomhed i udvikling: Du bliver en del af et team på seks kolleger, som arbejder tæt sammen, deler viden og hjælper hinanden. Vi vægter tillid, transparens og sparring højt. Nogle af dine opgaver i kundeservice bliver: Dine faglige kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre, tilbyder vi: Du starter i stillingen snarest muligt, men virksomheden venter gerne på den rette medarbejder. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på 33 24 40 80. Send din ansøgning og dit CV i et Word-format via formularen herunder. Kundeservicemedarbejder med administrative kompetencer
Der er tale om en virksomhed, som oplever en rivende udvikling inden for sit område, hvilket præger kulturen og miljøet. Det er en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på at skabe yderligere vækst, optimere processer og øge kundetilfredsheden. Der ligger et stort udviklingspotentiale, og derfor sætter virksomheden pris på forandringsparathed og fleksibilitet.