Kigger du efter faglige udviklingsmuligheder? Er du interesseret i en stilling, hvor du både håndterer driftsopgaver og udviklingsprocesser? Så er denne stilling måske noget for dig; Vi søger en allround regnskabsmedarbejder til vores kunde. Vores kunde er en velkonsolideret virksomhed beliggende lidt nord for København, som tilbyder sine kunder en række specialprodukter inden for energiområdet. Du bliver en del af en virksomhed, der holder til i flotte, lyse lokaler, og som sørger godt for sine medarbejdere med både mad-, frugt- og massageordning. Der er mulighed for at arbejde hjemme 2 dage om ugen. Virksomheden tilbyder en attraktiv lønpakke. Et stærkt finansteam: Du vil varetage driftsopgaver inden for bogholderi og controlling. Herudover vil du tage dig af overgangen til nye processer og systemer. I denne sammenhæng får du rig mulighed for faglig udvikling, da du vil kunne præge arbejdsgangene og optimeringen af finansprocesserne. Dine arbejdsopgaver omhandler bl.a.: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på telefon 33 24 40 80. Centrum Personale indkalder kandidater til samtale i en løbende proces, og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Bogholderi-, controlling- og udviklingsopgaver i virksomhed nord for København
Der er tale om en stilling på fuldtid med ansættelsesstart snarest muligt.
Du bliver en del af et team, som håndterer en række opgaver inden for den daglige økonomiske drift. Teamet indgår i virksomhedens finansafdeling, som består af i alt 21 medarbejdere. Her er der generelt en lang anciennitet blandt medarbejderne. Tonen er uformel, og der bliver lagt vægt på samarbejde.
Er du interesseret i stillingen? Send os din ansøgning og dit CV via formularen herunder.
Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.