En projektansættelse i en større koncern i København. Start snarest muligt. Har du gode administrative evner? Kan du lide at ”passe kunderne” og følge deres ordrer, så alt er korrekt og på plads? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt på mailen, så erhvervskunderne oplever god service? Så er denne jobmulighed interessant for dig; Vi søger to medarbejdere til Customer Operations-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Jobbet er med start snarest muligt og er i form af en projektansættelse, som løber året ud. Du bliver en del af en stor koncern, hvor der er muligheder. Jobbet er på fuldtid. Faste kunder og løsninger til deres fordel: Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt klædt på til at løse opgaverne. Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Er du interesseret i at søgejobbet, sender du din ansøgning og dit CV via formularen herunder. Customer Care – Administration og lidt kundeservice
Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København.
Virksomheden tilbyder fine personaleforhold.
Du bliver en del af et større team, som sammen hjælper kunderne med at følge deres ordrer fra start til slut. Dine primære opgaver bliver administrative og primært via mail, men du vil også i mindre grad arbejde med kundeservice på telefonen.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.