En administrativ rolle, hvor du arbejder selvstændigt og får fleksibilitet. Du starter i et vikariat med henblik på at blive i en fast stilling. Opstart er allerede i februar 2020. Har du erfaring med administrative og koordinerende HR-opgaver? Kan du give administrativ støtte og input til ledelsen? Trives du i et miljø, hvor du arbejder selvstændigt og møder klar, tydelig kommunikation og retningslinjer? Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en HR-koordinator til en jobmulighed hos vores kunde – en ambitiøs og fremadskuende virksomhed, som gerne vil byde velkommen til en ny medarbejder i starten af februar. Du starter i et vikariat med henblik på en fastansættelse. Jobbet er på fuldtid, men med mulighed for at arbejde 30 timer ugentligt. Virksomheden er beliggende på Amager i åbne, lyse lokaler og tilbyder fleksible mødetider og mulighed for hjemmearbejdsdage, alt efter hvad der passer dig og virksomheden. Herudover får du del i en pensions- samt sundhedsordning. Tæt kontakt med ledelsen i en administrativ rolle: Dit fokuspunkt som HR-koordinator handler om at administrere en række forskelligartede HR-opgaver. Dine opgaver omhandler bl.a.: Dine faglige kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Er du interesseret i at søge stillingen, sender du din ansøgning og dit CV via formularen herunder. Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet. HR-koordinator til virksomhed på Amager
Du bliver en del af administrationen, der består af et mindre team, som du sidder på kontor med. Du refererer til driftsmanageren og fungerer som tæt administrativ support og støtte til ledelsen.
I denne virksomhed er nye tiltag og input velkomne, så der bliver lyttet til dine tanker omkring fx processer og systemer.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på telefon 33 24 40 80.