Centrum Personale søger på vegne af vores kunde i Vallensbæk, en servicekoordinator til et vikariat på 6 mdr. Opstart er hurtigst muligt. Du sætter en ære i, at levere kundeservice i topkvalitet, og vil prøve kræfter i en virksomhed som er topprofessionelle indenfor AV. Arbejdsopgaver: Dine hovedopgaver inkluderer: Dine faglige kvalifikationer: Du har erfaring med at styre og planlægge opgaver. Derudover har du gode IT kundskaber (Kendskab til Business Central er en fordel) Du kan kommunikere på dansk og engelsk både i skrift og tale. Dine personlige egenskaber: Du har drive, er grundig, kvalitetsbevidst og fagligt stolt. Samtidig er du udadvendt og velformuleret Du får en bred berøringsflade - både med kunder og internt i virksomheden. Du har en positiv tilgang til tingene, er imødekommende, arbejder selvstændigt, struktureret samt er opmærksom på, hvad der skal til for at styre en opgave i mål. Virksomheden tilbyder dig: Et spændende, afvekslende og udfordrende job i en virksomhed som er i rivende udvikling. Du får en selvstændig hverdag med frihed under ansvar. Du får gode kolleger med et godt humør og et stærkt fællesskab, hvor der løftes i flok, og hvor to dage ikke er ens. Der vil være oplæring, så du bliver klædt ordentligt på til jobbet. Kan du se dig selv i vikariatet som servicekoordinator? Så send os endelig en ansøgning og dit CV via formularen nedenfor. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på telefon 33 24 40 80 eller via mail: hs@centrum-personale.dk. Centrum Personale varetager rekrutteringsforløbet for virksomheden og indkalder løbende kandidater til samtale. Alle spørgsmål vedr. stillingen bedes rettet til Centrum Personale. Rekrutteringsforløbet afsluttes, når den rette medarbejder er fundet.Servicekoordinator til vikariat på 6 måneder