En projektansættelse, hvor du håndterer opgaver i HR Er du morgenfrisk, og kan du tjekke byggepladsmedarbejdernes tjek ind? Har du evt. erfaring med kontorarbejde? Og har du flair for at arbejde i it-systemer, fx Excel? Så er dette job måske noget for dig; Vi søger nogle byggeplads-/kontorassistenter til vores kunde – en virksomhed med byggepladser i København. Der er tale om en projektansættelse på 6-12 måneder med ansættelsesstart snarest muligt. Din arbejdstid vil variere, men typisk være placeret fra kl. 6:30 til 15:30 og fra kl. 16:00 til 22:00. Dine opgaver: Dine opgaver bliver: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Connie Pilgaard på mail:copi@centrum-personale.dk I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle. Assistent til byggepladser - timeregistreringsopgaver
Du starter dagen ude på byggepladserne fra kl. 6:30, hvor du tjekker byggepladsmedarbejdernes tjek ind og får det plottet ind i et timeregistreringssystem. Du har dermed kontakt til alle medarbejderne på byggepladsen og bliver en del af et internationalt miljø.
Er dette job interessant for dig? Send din ansøgning og dit CV via formularen herunder.