Er du skarp til struktur, tal og detaljer? Vi søger en ansvarsbevidst BackOffice assistent, der kan sikre, at vores serviceaftaler bliver faktureret korrekt og til tiden. Stillingen er et midlertidigt projekt på tre måneder med mulighed for fastansættelse for den rette kandidat. Om jobbet Dine opgaver vil bl.a. være: Om dig Som person er du selvkørende, hjælpsom og sætter pris på at samarbejde med kolleger i et team, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok. Du kommunikerer klart og professionelt – både skriftligt og mundtligt. Vi tilbyder For den rette kandidat kan der være mulighed for fastansættelse efter projektperioden. Lønnen forhandles efter dine kvalifikationer. Lyder dette som noget for dig så upload dit CV via formularen nedenfor ASAP – da stillingen skal besættes hurtigt! Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Senior Consultant Anette Timm på tlf. 33266470.Backoffice medarbejder med ansvar for fakturering - 3 måneders projekt med mulighed for fastansættelse
Som BackOffice assistent bliver du en vigtig del af vores administrative team. Du får en central rolle i at understøtte driften med præcis fakturering, opfølgning og vedligeholdelse af aftaledata. Du arbejder tæt sammen med kolleger i både drift og salg for at sikre et solidt grundlag for fakturering.
Vi forestiller os, at du har erfaring med administrativt arbejde, gerne med fokus på fakturering eller økonomi. Du arbejder struktureret og er god til at holde overblik over mange detaljer. Du har flair for IT og gerne kendskab til ERP-systemer som Navision, SAP eller Business Central.
Du bliver en del af en virksomhed, hvor vi lægger vægt på høj faglighed og et godt samarbejde. Vi har et uformelt miljø med respekt for hinanden og en hverdag præget af ordentlighed og engagement.