Har du erfaring som kontorassistent – gerne inden for håndværksområdet? Trives du med kombinationen af små, administrative opgaver og store, mere komplekse opgaver? Og vil du gerne være en del af en kvalitetsbevidst virksomhed i vækst? Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en kontorassistent til vores kunde på Amager. Vores kunde er en mellemstor virksomhed med stor erfaring på håndværksområdet. Virksomheden håndterer omfangsrige byggeprojekter inden for nybyggeri, totalrenoveringer og ombygninger for både offentlige og private kunder. Virksomheden oplever god vækst. Der er tale om en fast stilling som kontorassistent i en koordinerende funktion, hvor du arbejder med en bred vifte af administrative opgaver. Stillingen er på fuldtid med ansættelsesstart snarest muligt. Virksomheden tilbyder bl.a. sundhedsforsikring og forkæler sine medarbejdere med morgenmad hver fredag. Små og store opgaver og en bred kontaktflade: Dine opgaver bliver: Kvalifikationer: Personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Connie Pilgaard på tlf.:33 24 40 80. Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV via formularen herunder. Centrum Personale indkalder kandidater til samtale i en løbende proces, og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Kontorassistent til totalentreprenør på Amager
Du får en varieret arbejdsdag, hvor du både arbejder med mindre, administrative opgaver og mere komplekse og koordinerende opgaver. Du får en stor kontaktflade i det daglige – med både virksomhedens kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Du bliver en del af et team på 9 kolleger, der befinder sig godt med en uformel omgangstone. Teamet arbejder i et åbent kontorlandskab.
Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.