En stilling på 34 timer om ugen, eksklusive frokost, hvor du arbejder med kundeservice og håndterer forskellige administrative samt forefaldende opgaver. Du får kontakt både internt i virksomheden og eksternt. Har du erfaring med kundeservice? Har du evt. erfaring fra forsyningsbranchen? Trives du med en kombination af administrativt arbejde og udadvendt kontakt? Vil du gerne være omdrejningspunkt for en række forskelligartede opgaver? I en virksomhed, hvor tempoet kan være hæsblæsende, når kunderne ringer ind med spørgsmål? Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en medarbejder med kundeservicebaggrund til vores kunde – en virksomhed beliggende i Frederiksværk. En virksomhed i udvikling: Du arbejder primært i Kundeservice, men hjælper gerne i andre afdelinger, hvis nødvendigt. Nogle af dine opgaver i Kundeservice bliver at: Dine faglige kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: I denne stilling er der mulighed for at arbejde 34 timer om ugen – med fleksibilitet. Du starter i stillingen snarest muligt, men virksomheden venter gerne på den rette medarbejder. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på 33 24 40 80. Send din ansøgning og dit CV i et Word-format via formularen herunder. Kundeservice og administrative opgaver – i Frederiksværk
Der er tale om en virksomhed, som oplever en rivende udvikling inden for sit område, hvilket præger kulturen og miljøet. Det er en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på at skabe yderligere vækst, optimere processer og øge kundetilfredsheden. Der ligger et stort udviklingspotentiale i samarbejde med andre virksomheder inden for branchen, og derfor sætter virksomheden pris på forandringsparathed og fleksibilitet.