Et fast job på min. 15 timer om ugen – gerne mere – hvor du håndterer opkald fra virksomhedens kunder Vil du gerne give kunderne oplevelsen af god kundeservice? Og er du først tilfreds, når der er fundet et svar på hver enkelt kundes spørgsmål om bankservice? Så skal du læse med her: Du modtager en grundig oplæring på 5 dage, så du bliver godt rustet til at rådgive kunderne. Gennem oplæringen får du indsigt i juridiske, finansielle og sikkerhedsorienterede emner, og du bliver testet i et komplekst materiale, som virksomheden gennemgår. Den gode bankoplevelse: Jobbet: I denne virksomhed bruger du den nødvendige tid på hver enkelt kunde, og du afslutter først samtalen, når der er fundet en løsning. Du sørger herudover for at registrere sagsforløbet på hver enkelt kunde i et it-system. End User Support har åbent fra kl. 8.00-22.00 på hverdage og fra kl. 11.00-20.00 i weekender og på helligdage. Vi forventer, at du kan arbejde min. 15 timer om ugen – gerne mere hvis muligt. Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Susan Vegeberg på tlf.: 33 24 40 80.Studiejob eller sabbatår: Vil du med på kundekonsulentholdet i en solid IT-virksomhed?
Er du interesseret i at starte sammen med en gruppe kundekonsulenter i en virksomhed, hvor du kan arbejde min. 15 timer om ugen til fuldtid, alt efter hvad der passer dig?
Vi søger flere personer til en jobmulighed hos vores kunde med start 1. august 2019. Vores kunde er en virksomhed,hvor medarbejderne er glade for at være – og gerne er ansat længe. Du bliver en del af et hold, som hygger sig med hinanden, når tiden er til det.
Virksomheden er en veletableret IT-virksomhed, som startede i 1963. De beskriver deres produkt på deres hjemmeside således: ”…hos os er der plads til alle. Fra den lille lokale sparekasse til det store nordiske pengeinstitut. Med vores platform er du stærk som de største og fleksibel som de mindste - og derfor starter den gode bankoplevelse lige her.”
Sammen med dine kolleger i End User Support-teamet modtager du opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres bankrelaterede spørgsmål. Du besvarer også e-mails og håndterer administrative opgaver. Antallet af opkald varierer, og i perioder er der gode muligheder for fx at lave lektier sideløbende.
Lyder jobbet som noget for dig? Og kan du starte den 1. august 2019?
Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og gerne som word-fil via formularen herunder.