Et fast job med mulighed for både deltid og fuldtid, hvor du håndterer opkald fra virksomhedens kunder Vil du gerne give kunderne oplevelsen af god kundeservice? Og er du først tilfreds, når der er fundet et svar på hver enkelt kundes spørgsmål om bankservice? Er du interesseret i at blive en del af en gruppe kundekonsulenter i en virksomhed, hvor du kan arbejde enten på fuldtid eller deltid, fx som studiejob? Så skal du læse med her: Du modtager en grundig oplæring, så du bliver godt rustet til at rådgive kunderne. Gennem oplæringen får du indsigt i juridiske, finansielle og sikkerhedsorienterede emner samt vigtigheden af at yde god kundeservice. Den gode bankoplevelse: Jobbet: I denne virksomhed bruger du den nødvendige tid på hver enkelt kunde, og du afslutter først samtalen, når der er fundet en løsning. Du sørger herudover for at registrere sagsforløbet på hver enkelt kunde i et it-system. End User Support har åbent fra kl. 8.00-22.00 på hverdage og fra kl. 11.00-20.00 i weekender og på helligdage. Vi forventer, at du kan arbejde min. 15 timer om ugen – og der er mulighed for at arbejde fuldtid. Dine kvalifikationer Dine personlige egenskaber Hvis du vil videre: Så send din ansøgningog dit CV til os – gerne som word-fil – via formularen herunder. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Susan Vegeberg hos Centrum Personale på tlf.:33 24 40 80. I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle. Vil du med på kundekonsulentholdet i en solid IT-virksomhed?
Vi søger flere personer til en jobmulighed hos vores kunde med start snarest muligt.
Vores kunde er en virksomhed, hvor medarbejderne er glade for at være – og gerne er ansat længe. Du bliver en del af et hold, som hygger sig med hinanden, når tiden er til det.
Virksomheden er en veletableret IT-virksomhed, som startede i 1963. De beskriver deres produkt på deres hjemmeside således: ”…hos os er der plads til alle. Fra den lille lokale sparekasse til det store nordiske pengeinstitut. Med vores platform er du stærk som de største og fleksibel som de mindste - og derfor starter den gode bankoplevelse lige her.”
Sammen med dine kolleger i End User Support-teamet modtager du opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres bankrelaterede spørgsmål. Du besvarer også e-mails og håndterer administrative opgaver. Antallet af opkald varierer, og i perioder er der mere stille end andre.
Lyder jobbet som noget for dig? Og kan du starte snarest muligt?