Her er en jobmulighed, hvor du håndterer opkald fra virksomhedens kunder – et job på mellem 25-37 timer om ugen – inden for tidsrummet kl. 8:00-22:00. Løn: 135 kr. i timen. Vil du gerne give kunderne oplevelsen af god kundeservice? Og er du først tilfreds, når der er fundet et svar på hver enkelt kundes spørgsmål om bankservice? Er du interesseret i at blive en del af en gruppe kundekonsulenter i en solid IT-virksomhed? Så skal du læse med her: Du modtager en grundig oplæring, så du bliver godt rustet til at rådgive kunderne. Gennem oplæringen får du indsigt i juridiske, finansielle og sikkerhedsorienterede emner samt vigtigheden af at yde god kundeservice. Den gode bankoplevelse: Jobbet: I denne virksomhed bruger du den nødvendige tid på hver enkelt kunde, og du afslutter først samtalen, når der er fundet en løsning. Du sørger herudover for at registrere sagsforløbet på hver enkelt kunde i et IT-system. End User Support har åbent fra kl. 8.00-22.00 på hverdage og fra kl. 11.00-20.00 i weekender og på helligdage. Du kommer primært til at arbejde på hverdage i 25 til 37 timer om ugen, alt efter hvad der passer dig. Timerne ligger inden for tidsrummet kl. 8:00- 22:00. Dine kvalifikationer Dine personlige egenskaber Hvis du vil videre: Så send din ansøgning og dit CV til os – gerne som word-fil – via formularen herunder. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Helle Sand hos Centrum Personale på tlf.:33 24 40 80. I denne tid afholder vi interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Interesseret i et job, hvor du hjælper bankkunder med kundeservice?
Vi søger flere personer til en jobmulighed hos vores kunde med start snarest muligt.
Vores kunde er en IT-virksomhed, hvor medarbejderne er glade for at være. Du bliver en del af et hold, som vidensdeler og sparrer med hinanden.
Virksomheden er en veletableret IT-virksomhed, som startede i 1963. De beskriver deres produkt på deres hjemmeside således: ”…hos os er der plads til alle. Fra den lille lokale sparekasse til det store nordiske pengeinstitut. Med vores platform er du stærk som de største og fleksibel som de mindste - og derfor starter den gode bankoplevelse lige her.”
Sammen med dine kolleger i End User Support-teamet modtager du opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres bankrelaterede spørgsmål. Du besvarer også e-mails og håndterer administrative opgaver.
Lyder jobbet som noget for dig? Og kan du starte snarest muligt?