En jobmulighed i en stor, international koncern – her får du god variation i typen af opgaver Har du erfaring med skadebehandling? Går du efter at give kunderne den bedste serviceoplevelse? Kan du skabe gode relationer til dine samarbejdspartnere? Og trives du godt med at behandle mange og mindre komplekse sager? Så vil vi gerne høre fra dig; Vi søger en skadesmedarbejder til et vikariat på 5-7 måneder hos vores kunde – et stort forsikringsselskab i København, beliggende tæt på metro og S-tog. Ansættelsesstart er snarest muligt. En kombination af forsikring, kundeservice og administration: Halvdelen af de nye sager kommer ind gennem it-systemet, og de administrative opgaver går på tur i afdelingen, så systemer og indbakke altid er opdateret. Samarbejde med kolleger – også i Norden: Afdelingen har ansvar for hurtig og effektiv ekspedition af mindre komplekse skader i Danmark, men hjælper også de andre nordiske lande, når der er behov for det. Du kommer dermed også til at samarbejde med dine nordiske kolleger på tværs af sagerne. Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tine Nissen Kornum på tlf.: 33 24 40 80. Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Skadesmedarbejder til hurtig og effektiv skadesbehandling
I dette job får du ansvar for dit eget sagsområde – du behandler de indkomne skader. Sagerne behandles via telefon og mail, og her er det vigtigt, at du stræber efter at give den bedste serviceoplevelse.
Jobbet bliver således en god blanding af forsikring, kundeservice og administration – med stor variation i typen af opgaver.
Du bliver en del af et team på omkring 12 skadebehandlere, som håndterer en produktlinje, der omhandler rejseskader, loyalitetsaftaler og tilkøbsprodukter købt via partnersalg.
Er du interesseret i denne jobmulighed? Så send os snarest muligt din ansøgning og dit CV via formularen herunder.