En lederstilling i en international forsikringskoncern, hvor nøgleordene er kundeservicedrift, tværfaglig sparring og procesudvikling samt kommunikation til en stor kontaktflade Har du nogle års erfaring med personaleledelse? Har du erfaring fra forsikringsbranchen? Er du orienteret mod procesforståelse og den skræddersyede kundeoplevelse (B2C)? Og vil du gerne være en del af en virksomhed, som lægger vægt på faglig udvikling og trivsel blandt medarbejderne? Så vil vi gerne i dialog med dig; Vi søger en Customer Service Manager på vegne af vores kunde – et internationalt forsikringsselskab, som blandt andet udmærker sig med skræddersyede forsikringsløsninger inden for nogle særlige områder samt sit medarbejderfokus. Der er tale om en stilling i en virksomhed, som tilbyder gode udviklingsmuligheder. Du får en plads på kontoret nord for København – i gode rammer. Medarbejderne arbejder pt. delvist på kontoret, delvist hjemmefra. Ansættelsesstart er snarest muligt. Bredde i det faglige område og i din kontaktflade: Kundeservicedriften er central i denne stilling. Som Customer Service Manager sætter du dig godt ind i virksomhedens produkter, så du kan give medarbejderne faglig sparring. Du skaber rammer for procesudvikling, vidensdeling og tværgående samarbejde, så afdelingens opgaver bliver løst effektivt og optimalt. Du kommer til at trække på din evne til at favne bredt og holde kontakt til mange parter; Du har tæt kontakt til en række samarbejdspartnere, som du kommunikerer med om virksomhedens konceptløsninger. Og du interagerer med medarbejdere og kolleger på tværs af koncernen – også i udlandet. Dine faglige kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Er du interesseret i stillingen, sender du os din ansøgning samt CV via formularen herunder. I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen online via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle.Customer Service Manager – som kan favne bredt
I denne stilling får du personaleansvar for omkring 15 medarbejdere. Du superviserer flere teams, som arbejder med forskellige porteføljeområder og både med police- og skadesadministration – primært B2C. Fagligheden i afdelingen er høj.
Du supporterer også en afdeling på Sjælland, som du besøger med jævne mellemrum.
Du er velkommen til at ringe til chefkonsulent Tine Nissen Kornum, hvis du har spørgsmål, på tlf.: 33 24 40 80.