Start snarest muligt Har du gode administrative evner? Kan du lide at ”passe kunderne” og følge deres ordrer, så alt er korrekt og på plads? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt, så erhvervskunderne oplever god service? Så er denne jobmulighed interessant for dig; Vi søger en lille gruppe medarbejdere til Customer Operations-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Jobbet er med start snarest muligt og er i form af et længere vikariat, som løber året ud. Du bliver en del af en stor koncern, hvor der er muligheder. Jobbet er på fuldtid. Arbejdstiden er kl.:8:00-16:00. Følge ordrer fra start til slut: Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt klædt på til at løse opgaverne. Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle. Administrative opgaver og kundeservice
Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København.
Virksomheden tilbyder fine personaleforhold.
Du bliver en del af et større team, som sammen hjælper kunderne med at følge deres ordrer fra start til slut. Dine primære opgaver bliver administrative, men du vil også i mindre grad arbejde med kundeservice. Du hjælper bl.a. kunderne fra deres fastnetaftale til en anden teleløsning. Her er det en fordel, hvis du har flair for at sætte dig ind i flere systemer, som du vil bevæge dig rundt i.
Er du interesseret i at søge jobbet, sender du din ansøgning og dit CV via formularen herunder.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.