En jobmulighed, hvor du bliver lært godt op og bliver en del af et knivskarpt team Bliver du motiveret af at hjælpe kunderne på telefonen? Sætter du en ære i at levere god kvalitet og sørge for, at kunderne altid får det rette produkt? Er du interesseret i energisektoren, og har du lyst til at lære meget mere? Så er denne jobmulighed noget for dig; Vi søger en kundeservicekonsulent, som er klar til at rådgive privatkunder i hele Danmark – primært på telefonen. Vi søger en medarbejder på vegne af vores kunde – en virksomhed beliggende nord for København, som tilbyder sine kunder en række specialprodukter inden for energiområdet. Virksomheden holder til i flotte, lyse lokaler og sørger godt for sine medarbejdere med både mad-, frugt-, sundheds- og massageordning. Der er tale om et vikariat på ca. 6 måneder – evt. med mulighed for forlængelse eller fastansættelse. Opstart er 3/2 2020. Men hold dig ikke tilbage med at sende en ansøgning, hvis du er interesseret i jobbet, da vi kalder kandidater til samtale i god tid og i en løbende proces. Arbejdstiden er 37 timer om ugen fordelt på vagter inden for tidsrummet kl.07.00-17.00. Et mindre team med motiverede kolleger: Du modtager en grundig oplæring – både ved opstart og løbende. Efterhånden som du lærer produkterne og arbejdsgangene godt at kende, får du mulighed for at udvide og specialisere dit kendskab til produktområderne. Dine kolleger er servicemindede og skarpe, så du kan hente god sparring hos dem. Du kommer til at sidde sammen med flere kundekonsulentteams og vil opleve en motiverende stemning og aktivitet omkring dig. Dine opgaver bliver bl.a.: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Er du interesseret i denne jobmulighed? Send os snarest muligt din ansøgning og dit CV via formularen herunder. Vi indkalder ansøgere til samtale løbende, og rekrutteringsprocessen bliver afsluttet, når den rette kandidat er fundet. Kundeservicekonsulent – Vil du rådgive om produkter inden for energi?
Du bliver en del af et mindre team, som sammen hjælper virksomhedens mange forskellige kunder. Kunderne kontakter selv virksomheden – primært på telefonen, og så betjener du dem på allerbedste vis. Du sikrer, at kunderne er korrekt dækket ind i forhold til virksomhedens forskellige produkter. Du svarer på spørgsmål om fx aftaler, levering og betaling.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Pernille Grønning på tlf.: 33 24 40 80.