Du bliver en del af en danskejet virksomhed beliggende på Vestegnen, som sælger specialprodukter til private og B2B. Arbejder du struktureret og med gode administrative evner? Kender du til web-marketing? Har du erfaring med SOME – Facebook og Instagram? Så er det denne stilling, du skal søge; Vi leder efter en webkoordinator til en stilling hos vores kunde. Vores kunde er en dansk virksomhed med en lang historie inden for salg af køkkenprodukter til private og B2B. Virksomheden har kontor på Vestegnen. Ansættelsesstart er efter aftale. En lille afdeling med udadvendt kontakt: Du får masser af kontakt med virksomhedens privatkunder, men også i mindre grad med erhvervskunderne. Det er derfor vigtigt, at du har en serviceminded indstilling og ikke holder dig tilbage for at række ud til kunderne og hjælpe til med deres spørgsmål og forespørgsler. Mails, chat, telefoner og SOME-oplæg: Kvalifikationer: Personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Er du interesseret i denne jobmulighed, så send os dit CV og en ansøgning via formularen herunder. I denne tid interviewer vi kandidater over telefonen og via videomøder. Denne proces foregår løbende. Ansættelsesstart er efter aftale. Webkoordinator til kundeservice, administration og SOME
Du bliver en del af virksomhedens web-afdeling, som er et mindre team, hvor du kan hente samarbejde og sparring. Teamet sidder på eget kontor og arbejder i et behageligt miljø. I virksomheden generelt er der en høj stemning med en frisk tone, hvor både det sure og det søde bliver delt med hinanden.
Du vil løse en række opgaver som webmedarbejder både inden for administration, kundeservice og marketingrelaterede opgaver. Du vil arbejde med følgende:
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Connie Pilgaard på tlf.:33 24 40 80.