Har du erfaring med bogføring? Har du et særligt stærkt servicetalent? Er du interesseret i en stilling i en familieejet, velkonsolideret virksomhed, hvor du kombinerer bogføringsopgaver med en række koordinerende og praktiske ad hoc-opgaver for familien? Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en medarbejder på vegne af vores kunde. Vores kunde er en familieejet virksomhed med omkring 25 ansatte beliggende nord for København i grønne, skønne og mondæne omgivelser. Stillingen er på fuldtid – med fleksible mødetider og mulighed for en gang imellem at arbejde hjemmefra. Ansættelsesstart er snarest muligt. Dine opgaver omhandler: Din baggrund: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Betina Doctor Würtz på telefon 33 24 40 80. Centrum Personale indkalder kandidater til samtale i en løbende proces, og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode. Unik stilling: Bogføringsopgaver, koordineringsopgaver og praktiske ad hoc-opgaver
Er du interesseret i stillingen? Så send os din ansøgning og dit CV via formularen herunder.