Her er en stilling med nøgleordene; overblik over kreditorer, likviditetsstyring samt løbende betalinger Har du erfaring som kreditorbogholder? Er du stærk i Excel? Kigger du efter et job med start snarest muligt? Et job i en afdeling, hvor medarbejderne har det godt og får frie rammer til at udfolde sig fagligt? Så er det denne stilling, du skal søge; Vi leder efter en kreditorbogholder til en stilling hos vores kunde. Vores kunde er en dansk virksomhed med en lang historie inden for salg af specialprodukter – produkter til detailhandlen og B2B. Virksomheden har kontor på Vestegnen. Der er tale om en stilling på fuld tid, med ansættelsesstart snarest muligt. Samarbejde og selvstændighed: Opgaverne overordnet set: Herudover varetager du diverse opgaver, bl.a.: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Connie Pilgaard på mail:copi@centrum-personale.dk I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle. Kreditorbogholder til virksomhed med specialprodukter
Du bliver en del af økonomiafdelingen, som består af et team på i alt 3 personer. Du refererer til økonomidirektøren, som sørger godt for sit team og praktiserer ”frihed under ansvar”. Her er det godt at arbejde selvstændigt, men samtidig byder alle ind og hjælper til – fx ved spidsbelastningsperioder og ferietid.
Overskrifterne for stillingen som kreditorbogholder i denne virksomhed omhandler likviditetsstyring, et samspil med C5 og Excel samt forventninger på indtægtssiden. Du håndterer en daglig opdatering, der skal give et overblik over samtlige kreditorer samt virksomhedens likviditet. Du tager snakken med virksomhedens leverandører. Du modtager oplæring i håndtering af likviditetsmodellen.
Er dette job interessant for dig? Send din ansøgning og dit CV via formularen herunder.