En nyoprettet stilling i en markedsledende virksomhed på Amager Har du god erfaring med økonomi og regnskab? Har du evt. erfaring med de svenske offentlige systemer? Vil du gerne være en nøglespiller i et mindre økonomiteam? I en markedsledende og international virksomhed? Så er denne stilling interessant for dig; Vi søger en regnskabsassistent til vores kunde – en virksomhed beliggende med hovedkontor på Amager, som er førende inden for sit felt. Virksomheden har 70 medarbejdere i Danmark og aktiviteter i mange lande. Der er tale om en arbejdsplads med god stemning og gode rammer. Virksomheden har en lækker kantine og tilbyder sundhedsforsikring, fri telefon og mulighed for hjemmeopkobling. Der bliver arrangeret flere sociale arrangementer for medarbejderne, som fx fredagsbar, og du finder en god balance i forhold til arbejdstider i denne virksomhed. Stillingen er på fuldtid (36 timer) med ansættelsesstart snarest muligt. Et mindre, selvkørende team: Da afdelingen har en del kontakt til Sverige, vil det være en fordel, hvis du har kendskab til de offentlige svenske systemer. Måske er du endda bosiddende i Sverige og vil gerne køre over broen til Amager. Har du siddet med løn, vil det også være en fordel. Lønkørslen er outsourcet til udlandet, men det vil være en fordel, hvis du kan hjælpe dine kolleger i udlandet med evt. spørgsmål til de svenske og danske regler omkring løn, ferie m.m. Har du ikke kendskab til løn, vil det være fint, hvis du vil sætte dig ind i de svenske og danske regler omkring løn. Afdelingen har mange udviklingsprojekter kørende, og dem bliver du også en del af. Derudover vil du bidrage til generelle regnskabsaktiviteter som: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard via mail: tln@centrum-personale.dk I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle.Allround regnskabsassistent med fokus på både kreditor- og debitorområdet
Du bliver en del af et team på i alt tre medarbejdere, som tæller økonomichefen, en regnskabsmedarbejder og denne nyoprettede funktion. I økonomiteamet arbejder de med stor faglighed og en proaktiv tilgang til opgaverne. Der er frihed under ansvar, og en åben og ærlig kommunikation.
Du vil overordnet set håndtere kreditorer, debitorer og kundeordrer, og dine opgaver vil omhandle:
Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via formularen herunder.