En stilling i en salgs- og servicevirksomhed i Roskilde, som oplever positiv udvikling Er du stærk til Excel? Kan du opspore tal og informationer? Er du først tilfreds, når alt er korrekt oprettet og koordineret? Og vil du gerne understøtte og kommunikere med dine kolleger, så salgsorganisationen kan blive endnu bedre? Så er det denne stilling, du skal søge; Vi kigger efter en medarbejder til vores kunde i Roskilde – en salgs- og servicevirksomhed, som oplever vækst og har ambitioner om at fortsætte den positive udvikling. Virksomheden ser frem til at byde en ny medarbejder velkommen, og ansættelsesstart er derfor snarest muligt. Med fokus på detaljen og god struktur giver du overblik over salgsaktiviteterne: Du opsporer tal og informationer og sikrer dig, at alt bliver korrekt registreret og organiseret. Du jonglerer med tal og rapporter og understøtter virksomhedens udvikling med dine analyser og statistikker. Dit ansvarsområde omhandler derfor bl.a.: Dine faglige kvalifikationer Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på tlf. 33 24 40 80. I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle. Analyser, rapporter og kommunikation med kolleger og samarbejdspartnere
I denne virksomhed kommer du til at koordinere og samarbejde med en gruppe produktansvarlige samt salgsafdelingen, så der bliver skabt et godt overblik over alle salgsaktiviteterne.
Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt cv via formularen herunder.