Har du erfaring med rekruttering? Vil du gerne være ansvarlig for en kundegruppe, som du hjælper med rekrutterings- og vikarløsninger? Har du lyst til at indgå i et mindre team på Frederiksberg? I Centrum Personale løber vi stærkt for tiden, når vi hjælper vores kunder med rekrutteringsprocesser fra A til Z og fleksible vikarløsninger. Vi kunne derfor godt tænke os at udvide teamet med endnu en fast medarbejder – en rekrutteringskonsulent med erfaring. Vi søger en konsulent, der vil bidrage til teamet med en række forskellige, varierende opgaver inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Der er tale om en stilling på fuldtid med ansættelsesstart, så snart det kan lade sig gøre. Kundernes sparringspartner: Du fungerer som dine kunders sparringspartner; Du håndterer rekrutteringsopgaver fra A til Z – fra den indledende samtale med kunden til medarbejderen er ansat. Når det handler om vikarløsninger, er der typisk tale om længerevarende vikariater, hvor kandidaterne skal have et vist erfaringsniveau. Derfor foregår vikarprocesserne nærmest som en rekrutteringsproces. Centrum Personale har mange kandidater og kunder, som vi gennem adskillige år har haft et tæt samarbejde med. Og nye kommer til – blandt andet, når vi kontakter virksomheder i Storkøbenhavn med henblik på at hjælpe dem med rekruttering til de fleste jobfunktioner og på mange stillingsniveauer. Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, kan du i fortrolighed kontakte direktør Kirsten Andersen på mobil 22 72 67 10. REKRUTTERINGSKONSULENT TIL KUNDER I STORKØBENHAVN
Du tilbydes en attraktiv løn og ansættelsesforhold og får din daglige gang i grønne omgivelser på kontoret på Frederiksberg Allé.
Som en del af et mindre bureau kommer du hele vejen rundt om alle opgaver relateret til rekruttering og vikarassistance. Vi er et mindre team, som samarbejder og både løser egne opgaver samt bidrager til teamets samlede opgavemængde.
Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via formularen herunder.