Her er en stilling med bredde i arbejdsområdet – du servicerer virksomhedens kunder og samarbejdspartnere og varetager interne salgsopgaver. Herudover håndterer du udtræk af data/rapporter fra bl.a. Navision og databaser. Lyder det interessant for dig? Så læs endelig videre; Medarbejderne løfter i fælles flok: Alle medarbejderne varetager mange funktioner, og derfor søger vi en person, som er interesseret i at bidrage på samme måde og kan lide at arbejde med et bredt spektrum af opgaver. Du modtager en grundig oplæring og kan trække på dine kollegers viden, når du har behov for dette. Et udpluk af opgaverne: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på telefon 33 24 40 80. Centrum Personale indkalder kandidater til samtale i en løbende proces, og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Salgsbackup/koordinator – 30 timer om ugen i Nordsjælland
Vi søger en medarbejder til vores kunde. Vores kunde er en af Skandinaviens førende virksomheder inden for sit felt. Der er tale om en stilling med stor variation i arbejdsområdet, da du både vil håndtere opgaver inden for ordrebehandling, opfølgning, rykke relevante parter samt internt salg og service. Stillingen er på 30 timer om ugen og med ansættelsesstart snarest muligt.
Denne internationale virksomhed beliggende i Nordsjælland har eksisteret siden 1947 og oplever god succes og fortsat vækst. Virksomheden udmærker sig som en velfungerende organisation
Er du interesseret i stillingen? Send os din ansøgning og dit CV via formularen herunder.
Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.