Er du erfaren inkassospecialist og vil du gerne være med til at skabe din nye stilling i et mindre inkassofirma? Har du måske kendskab til inkassoprocesser på internationalt plan? Og tænker du, at inkassosager og rykkerbreve kan gå hånd i hånd med god kundeservice? Så vil du passe perfekt til denne stilling! På vegne af en mindre finansiel virksomhed beliggende i Storkøbenhavn søger Centrum Personale en proaktiv inkassospecialist, som har lyst til at forme sin stilling i en nøgleposition. Stillingen er på fuld tid og du tilbydes løn efter kvalifikationer/erfaring. Der er gratis parkering og mulighed for frokostordning. Når først du er oplært og selvkørende, er der også mulighed for at arbejde hjemmefra. En mindre, men meget ambitiøs, arbejdsplads, hvor man kommer hinanden ved Virksomheden udbyder bl.a. faktura-, debitor- og inkassoservice for et bredt udsnit af dansk erhvervsliv, og de forventer at vækste mærkbart i den kommende tid. Der vil derfor være rig mulighed for at definere din egen rolle og forme dine opgaver – og blive en central nøglespiller under vækstrejsen. I denne virksomhed har alle flere kasketter på. Du bliver en del af et lille, dedikeret team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at få dig med ombord. Her arbejder man selvstændigt og med frihed under ansvar – men med en fælles ansvarsfølelse for opgaverne. Du vil opleve, at arbejdsmiljøet er dynamisk og travlt. Nogle dage knokles der igennem, mens der andre dage både er plads til faglig sparring og et godt grin. Teamet løfter i flok og samarbejder om at give kunderne (og kundernes kunder) den bedst mulige serviceoplevelse – også når arbejdsopgaverne involverer betalingspåkrav, stævninger og fogedmøder. Din hovedopgave går kort sagt ud på at sikre den gode dialog og relation til virksomhedernes kunder, samtidigt med at du sørger for, at indbetalingerne sker til tiden. Dine ansvarsområder vil bl.a. inkludere: Dine faglige kvalifikationer Din opgaveløsning har to ben at stå på: Inkasso og kundeservice. Du skal derfor være god til både tal og mennesker. Vi forestiller os, at du enten har en baggrund som advokatsekretær med erfaring med ovenstående opgaver eller fra en anden inkassovirksomhed. Hvis du derudover har erfaring fra finans-, bank- eller forsikringsverdenen, vil det være en klar fordel. Du har flair for IT og er hjemmevant i Excel og ERP-systemer – gerne Dynamics 365. Du behersker dansk i skrift og tale. Kan du også begå dig på engelsk, er dette en fordel. Dine personlige egenskaber Søg stillingen som inkassospecialist: Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så tøv ikke med at sende os en ansøgning og dit CV via formularen nedenfor. Vi indkalder løbende til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard direkte på: tln@centrum-personale.dk. Vi indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode. Inkassospecialist med fokus og drive