Er du på jagt efter et deltids- eller studiejob, som kombinerer administration, SoMe og service? Har du interesse for marketing og kommunikation – og lyst til at arbejde inden for forlagsbranchen? Motiveres du af at være den, der yder support og skaber sammenhæng i hverdagen? Så skænk dig en kop kaffe, inden du læser videre, for så er denne stilling lige noget for dig! Centrum Personale søger en kontorassistent/blæksprutte med stort servicegen og en content creator i maven på vegne af en lille privatejet forlagsvirksomhed med fokus på fagudgivelser om bl.a. natur og klima, sundhed og velvære, samt familie og fritid. Virksomheden er beliggende i Hellerup, tæt på Hellerup station, og her vil du i tæt samarbejde med ejeren varetage en bred vifte af administrative og kommunikative opgaver. Stillingen er på 24 timer om ugen – med fleksible mødetider og mulighed for lejlighedsvis at arbejde hjemmefra. Arbejdet kan fx fordeles ud på 3 fulde dage, men virksomheden er åben for, hvad der passer dig bedst. Ansættelsesstart er snarest muligt. En selvstændig support-funktion med egen indflydelse på opgaverne I denne rolle kommer du bestemt ikke til at kede dig! Der er masser at lave og du vil opleve god variation i opgaverne, som dækker den lavpraktiske drift på kontoret og opgaver af mere koordinerende og administrativ karakter. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt og trives på et lille kontor uden en masse kolleger og summen omkring dig. Den rette kandidat vil trives i en support-rolle på egen hånd – men med masser af sparring og god energi at hente fra forlagets ejer. Du vil derudover være ansvarlig for opdatering af hjemmesiden og for at skabe engagerende content til virksomhedens sociale medier (Facebook, instagram og LinkedIn). Dine arbejdsdage vil bl.a. gå med: Din faglige baggrund Vi forestiller os, at du er interesseret i en koordinerende og kreativ stilling inden for forlagsbranchen. Måske har du allerede erfaring fra forlagsbranchen – og kunne tænke dig et deltidsjob? Det kan også være, at du læser på en kommunikationsrettet uddannelse og søger et relevant studiejob med fokus på digital markedsføring? Det vigtigste er, at du kan tage selvstændigt ansvar for driften af et kontor og de opgaver, der medfølger – både af praktisk og administrativ karakter – samt at du har lysten og kreativiteten til at drive vores indsats på de sociale medier. Ligeledes skal du kunne begå dig på dansk og engelsk. Dine personlige egenskaber Sådan søger du stillingen som kontorassistent med flair for SoMe: Udfyld formularen nedenfor og vedhæft din ansøgning og dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Connie Pilgaard på tlf.: 33 24 40 80 eller via mail: copi@centrum-personale.dk. Centrum Personale indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.Kontorassistent med flair for SoMe