Er du tovholder af natur og kan fungere som koordinator for 15 projektledere? Har du erfaring med administrative processer – evt. fra det offentlige? Er du den, der skaber flow i processerne, følger op og rykker kolleger og samarbejdspartnere, så tidsplanen overholdes? Er du derudover lidt af en energibombe, klar i mælet og motiveres af at levere administrativ support, sparring og struktur – ja, så vil vi ikke kunne få armene ned, når vi læser din ansøgning! Centrum Personale søger en administrativ projektassistent til en 1-årig projektansættelse på fuld tid med opstart snarest muligt og mulighed for forlængelse. Du vil blive en del af en spændende virksomhed med over 500 ansatte fordelt over hele landet. Virksomheden står for etablering, drift og vedligeholdelse af nogle af Danmarks vigtigste infrastrukturløsninger, bl.a. inden for elforsyning, fibernet og mobilnetværk. Du vil blive tilknyttet hovedkontoret i Herlev, hvor du kan forvente en grundig oplæring. En central support-funktion med indflydelse på opgaverne Som administrativ projektassistent får du en central nøglerolle i en travl virksomhed. Sammen med to andre kolleger bliver du en del af PMO (Project Management Office), hvis hovedopgave er at koordinere en lang række administrative opgaver og processer forbundet med igangværende projekter. I tæt samarbejde med de 15 projektledere leverer du administrativ support af høj og ensartet kvalitet, som er med til at understøtte afviklingen af projekterne i henhold til tidsplanerne. Dine opgaver vil bl.a. omfatte: Dine faglige kvalifikationer Måske har du en kontoruddannelse eller er professionsbachelor i offentlig administration – og måske tidligere erfaring som kontorassistent eller koordinator. I sidste ende er din baggrund mindre væsentlig, så længe du har erfaring med administrative processer og kan se dig selv i rollen som projektassistent. Du skal hele tiden være et skridt foran og det skal falde dig naturligt at følge proaktivt op på opgaver og deadlines. Derudover er det en klar fordel, hvis du har erfaring med at arbejde projektbaseret – og evt. har teknisk eller økonomisk indsigt at trække på. Du er velbevandret i Office-pakken, særligt i Excel. Dine personlige egenskaber I denne stilling kommer du længst med god energi, vedholdenhed og nysgerrighed. Her bliver det budt velkommen, at du kan stille spørgsmål til tingenes tilstand og eksisterende processer. Vi lægger vægt på, at du: Projektassistenten, der får hverdagen til at køre på skinner – er det dig? Hvis du er nået hertil, kan du forhåbentlig se dig selv i stillingen som administrativ projektassistent. Rund derfor endelig af med at sende os en motiveret ansøgning og et opdateret CV via formularen nedenfor. Vi glæder os til at læse den og lære dig bedre at kende. Vi indkalder løbende til samtale – og forventer, at virksomheden afholder samtaler med udvalgte kandidater i uge 31/32. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på mail: sv@centrum-personale.dk eller på tlf.: 33 24 40 80. Centrum Personale står for rekrutteringsforløbet og indkalder løbende interessante kandidater til samtale. Rekrutteringsforløbet afsluttes og jobannoncen tages af nettet, når den rette medarbejder er fundet.Administrativ projektassistent, som får hverdagen til at køre på skinner