En koordinerende rolle, hvor du arbejder bredt og struktureret i en virksomhed med grundværdien ”hjertet på rette sted” Har du noget erfaring som salgssupporter – gerne fra BtB-området? Er du god til at koordinere, kommunikere og arbejde selvstændigt? Vil du gerne være en del af en ambitiøs og nytænkende virksomhed med stærke socialt orienterede værdier … Vi søger en salgssupporter til vores kunde i Herlev – en servicevirksomhed med fokus på udvikling, som har travlt med salg og er i færd med at udvide deres produktportefølje. Du bliver en del af en arbejdsplads med rummelighed og rammerne til at skabe balance mellem arbejds- og privatliv. Her er der mulighed for hjemmearbejdsplads, fri telefon og fleksibilitet omkring mødetid – inden for normal kontortid. Ligesom der er frugt-, frokost-, og massageordning samt sundhedsforsikring. Virksomheden prioriterer, at medarbejderne hygger sig sammen, og afholder flere sociale arrangementer årligt. Mange opgaver i en mindre salgsafdeling: Salgsafdelingen er travl, og du vil varetage en række forskellige opgaver, som du efterhånden vil kunne prioritere i. Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver vil bl.a. omhandle: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard via mail: tln@centrum-personale.dk. Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet. Salgssupporter (BtB) til servicevirksomhed i Herlev
I denne virksomhed består salgsafdelingen af i alt 5 medarbejdere. Alle arbejder selvstændigt og byder ind med deres idéer og meninger og bakker op om hinanden, når beslutninger er truffet. Der er en grundværdi omhandlende respekt for forskelligheder og ”hjertet på rette sted”.
Er du interesseret i jobbet? Så send os din ansøgning og dit CV via formularen herunder.