Har du erfaring med kreditorbogholderi, likviditetsstyring og løbende betalinger? Er du stærk i Excel? Kigger du efter et job, hvor medarbejderne har det godt og får frie rammer til at udfolde sig fagligt? Så er det lige denne stilling, du skal søge! Centrum Personale søger en kreditorbogholder til vores kunde, en dansk virksomhed med en lang historie inden for salg af specialprodukter til detailhandlen og B2B. Virksomheden har kontor på Vestegnen og stillingen er på 30 timer med opstart snarest muligt. Samarbejde og selvstændighed Du bliver en del af økonomiafdelingen, som består af et team på 3 personer. Du refererer til økonomidirektøren, som sørger godt for sit team og praktiserer ”frihed under ansvar”. Her er det godt at kunne arbejde selvstændigt, men samtidigt byde ind og hjælpe til – fx ved spidsbelastningsperioder og ferietid. Som kreditorbogholder i denne virksomhed vil dine opgaver centrere sig om likviditetsstyring og forventninger på indtægtssiden i samspil med C5 og Excel. Du snakker med virksomhedens leverandører og håndterer den daglige opdatering, der giver et overblik over samtlige kreditorer og virksomhedens likviditet. Du vil selvfølgelig modtage oplæring i håndtering af likviditetsmodellen. Herudover varetager du diverse økonomiopgaver, bl.a.: Dine faglige kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Er jobbet som kreditorbogholder lige noget for dig? Så send os dit CV og en ansøgning, der beskriver hvorfor. Du uploader dokumenterne via formularen nedenfor. Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Connie Pilgaard på tlf.: 33 24 40 80 eller via mail: copi@centrum-personale.dk. Centrum Personale varetager rekrutteringsforløbet for denne virksomhed og indkalder løbende relevante kandidater til samtale. Alle spørgsmål vedr. stillingen bedes rettet til Centrum Personale. Rekrutteringsforløbet afsluttes, når den rette medarbejder er fundet.Kreditorbogholder til virksomhed med specialprodukter