Er du klar til en stilling, hvor du håndterer indkøb og disponering af varer fra både Europa og Østen? Vil du gerne være en del af et mindre team med stort engagement, som deler en passion for mad og køkkenprodukter? Så er denne stilling interessant for dig; Vi søger efter en indkøbsassistent til en stilling hos vores kunde. Vores kunde er en danskejet virksomhed med en lang historie inden for salg af specialprodukter til køkkener – primært B2B. Virksomheden har kontor på Vestegnen. Samarbejde i et mindre team og en række forskellige opgaver: Dine arbejdsopgaver omhandler: Dine faglige kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Vil du gerne søge stillingen, sender du os din ansøgning og dit CV via formularen herunder. Centrum Personale indkalder kandidater til samtale i en løbende proces, og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Indkøbsassistent til danskejet virksomhed med specialprodukter
Du bliver en del af indkøbsafdelingen, som består af to kolleger – og dig. Du får også et samarbejde med virksomhedens direktør. Afdelingen arbejder bredt med indkøb og kommunikerer med flere lande – herunder Østen. I teamet er der et tæt samarbejde og en god ”ping-pong” mellem medarbejderne.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på tlf.: 33 24 40 80.
Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.