Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kunne du tænke dig at være en del af en forsikringskampagne, hvor du besvarer telefonopkald fra kunderne? Så kan vi tilbyde et vikariat, som løber året ud – med mulighed for forlængelse. Vikariatet er hos vores kunde – en forsikringsvirksomhed beliggende i Storkøbenhavn med meget velordnede rammer. Virksomheden holder til i moderne kontorer, tæt på S-togslinjer. Projektet starter op 8. november, så ring til os snarest muligt på 33 24 40 80, hvis du er interesseret, og spørg efter Connie Pilgaard. Et kundeserviceprojekt med god oplæring: Teamlederen sætter dig i gang og oplærer dig i de nødvendige systemer og klæder dig på til at besvare kundernes spørgsmål vedrørende kampagnen. Der vil evt. også være andre opgaver, f.eks. mindre administrative opgaver. Kvalifikationer: Personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Er du interesseret i vikariatet, sender du os din ansøgning samt CV via formularen herunder. I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle.Kundeservicevikariat i forsikringsvirksomhed – året ud
Du bliver en del af et kundeserviceprojekt, som bliver sat i søen i november. Du får en plads i virksomhedens callcenter, hvor du i fællesskab med en mindre gruppe kundeservicemedarbejdere vil hjælpe med at håndtere en specifik pensionskampagne.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til chefkonsulent Connie Pilgaard på tlf.: 33 24 40 80.