Har du solid erfaring med økonomistyring og regnskabsaflæggelse? Har du usædvanlig god indsigt i IT-processer og lyst til at fortsætte udviklingen af en påbegyndt digitaliseringsrejse? Kan du navigere i en politisk styret organisation og bidrage konstruktivt til beslutningsprocesserne? Hvis ja, har vi en spændende stilling til dig med mangeårig erfaring inden for regnskab og økonomi, gerne fra den politisk styrede organisation. Som afdelingsleder for Økonomi, IT & Facility bliver du en essentiel del af den fortsatte udvikling i et værdibaseret og velorganiseret fagforbund med fokus på medlemmerne. Forbundet er beliggende i indre København, kun et stenkast fra Hovedbanegården, og stillingen er på 37 timer inkl. frokost. Den rette kandidat tilbydes en attraktiv lønpakke, 7 ugers ferie, samt mulighed for sundhedsforsikring og massageordning. Arbejdsvilkårene er fleksible for at understøtte work/life balance og opveje de få aftenmøder, der måtte være. Leder, der kan skabe dialog og tætte samarbejdsrelationer I rollen som afdelingsleder for Økonomi, IT & Facility får du ansvar for den operationelle drift og overordnede økonomistyring, herunder optimering af digitale og automatiserede processer. Afdelingen benytter NAV18, LessorLøn og zExpense og er i færd med at indføre Power BI. Stillingen lægger op til, at man kan agere tovholder på en række udviklings- og driftsprojekter forbundet med IT, såsom systemimplementeringer, behov for support og løbende digitalisering. Her vil du bl.a. være ansvarlig for kontakten til eksterne leverandører og samarbejdspartnere. Du vil referere til forretningsføreren for den administrative organisation og får personaleansvar for et mindre team på 5-7 kompetente medarbejdere, som løser opgaver forbundet med økonomi, IT og Facility. Du får et tæt og stærkt samarbejde med forskellige funktioner og instanser i organisationen og deltager i den forbindelse i diverse møder og beslutningsprocesser, bl.a. sidder du med i forbundets økonomiudvalg, samarbejdsudvalget på ledelsessiden og IT-styregruppen. Dine primære ansvarsområder vil omhandle: Dine faglige kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Sådan søger du stillingen som afdelingsleder for Økonomi, IT & Facility: Er du interesseret i at komme i betragtning til stillingen, så send os en ansøgning og dit CV via formularen nedenfor. Vi afholder samtaler løbende og forventer at have stillingen besat per 1. februar 2024 (gerne før). Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tine Nissen Kornum på tlf.: 33 24 40 80 eller mail: tnk@centrum-personale.dk. Vi indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.Faglig stærk og kommunikativ regnskabschef til fagforbund