Kan du godt lide at arbejde med forskellige opgaver og veksle mellem to afdelinger? Trives du med at tale engelsk i dagligdagen? Og er du interesseret i en stilling, hvor du varetager en kombination af indkøbs-, administrative- og lettere regnskabsopgaver? Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en bredtfavnende medarbejder til vores kunde – en danskejet, international virksomhed i vækst. Der er tale om en stilling på fuldtid i en virksomhed, hvor du får mulighed for at hjælpe dine kolleger i 2 vigtige afdelinger med at yde den bedst mulige service. Virksomheden har fokus på vækst, men medarbejderne glemmer ikke at have det sjovt og hygge sig sammen – de spiser fx morgenmad sammen en gang om ugen og arrangerer forskellige sociale arrangementer i løbet af året. Du får base på hovedkvarteret i Kvistgård med mulighed for lejlighedsvist hjemmearbejde. Løn efter kvalifikationer. Ansættelsesstart er snarest muligt. Dine primære opgaver: Du vil således eksempelvis håndtere: Dine kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Er du interesseret i at søge stillingen, sender du os din ansøgning og dit CV via formularen herunder. Centrum Personale indkalder kandidater til samtale i en løbende proces, og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Indkøb og lettere regnskabsopgaver i international virksomhed i Kvistgård
Du spænder bredt i din opgaveløsning, men efter en klart defineret opgavefordeling omhandlende indkøbsopgaver, administrative opgaver og lettere regnskabsopgaver.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard på mail: tln@centrum-personale.dk.
Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.