Indkøber til international virksomhed på Amager Har du flere års erfaring med operationelt indkøb? Måske fra en teknisk virksomhed? Arbejder du selvstændigt, og kan du indkøbe alt fra kontorartikler til tekniske komponenter? Er du interesseret i at blive en del af en international virksomhed, hvor der er samarbejde på tværs af organisationen? Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en indkøber til en stilling hos vores kunde – en stor, international virksomhed beliggende med deres danske kontor på Amager. Indkøbsordrer og deltagelse i møder på strategisk niveau: I denne stilling bliver du virksomhedens operationelle indkøber i Danmark. Det betyder, at du kommer til at arbejde meget selvstændigt og dermed trække på din erfaring med indkøb. Du refererer til den administrerende direktør i Danmark i dagligdagen. Du vil varetage indkøbsordrer, der spænder bredt – fra diverse kontorartikler til tekniske produkter og komponenter – og registrere det hele selv. Du følger indkøbsprocesserne fra start til slut i henhold til virksomhedens politikker og kontrakter. Du vil deltage på internationale møder, der omhandler strategisk indkøb, og her er det en fordel, hvis du kender til de strategiske indkøbstermer. Dine arbejdsopgaver omhandler således bl.a.: Dine faglige kvalifikationer: Dine personlige egenskaber: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard via mail: tln@centrum-personale.dk I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle. Indkøber til international virksomhed på Amager
En stilling med et operationelt fokus, hvor du køber ind fra A til Z
Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via formularen herunder.