Vil du hjælpe kunderne, når de ringer med spørgsmål til virksomhedens produkter? Og finde ud af, om de har brug for andre produkter? Er du klar til at blive en del af et godt hold, som hygger sig sammen? Så skal du læse videre her: Vi søger flere kundekonsulenter på vegne af vores kunde. Vores kunde er en stor telekoncern i København, som tilbyder gode rammer for din arbejdsdag og din faglige udvikling. Jobopstart er snarest muligt. Her bliver du forkælet: Du får en fast løn, og der er provisionsordning uden loft. Der er en god pensionsordning og sundhedsforsikring. Jobbet er på fuldtid (37 timer) - arbejdstiden ligger inden for almindelig kontortid, og du holder fri aftener, weekender og på helligdage. Mere om jobbet: Det bliver din opgave at hjælpe virksomhedens eksisterende kunder, når de ringer ind med spørgsmål eller evt. skriver via mail. Her sikrer du dig også, at kunderne har de produkter og løsninger, de har brug for, når du har dem i røret. Når du sælger ekstra produkter, udløser det en bonus. En gang imellem ringer du også til kunderne for at følge op – som en ekstra service. Du bliver lært op, og virksomheden giver løbende mulighed for mere uddannelse. I denne virksomhed er der fokus på, at medarbejderne er godt klædt på til opgaverne. Din baggrund: Hvis du vil videre: Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Anne Byskov hos Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80. Vil du med på kundeserviceholdet?
I denne virksomhed får du en hverdag med lækker frokostordning, kage om eftermiddagen, yoga- og løbeklub, zoneterapi og massage, fredagsbar, fester og meget mere.
Virksomheden ligger lige ved en metro- og S-togsstation.
Du bliver en del af virksomhedens kundeserviceteam. Teamet sørger for førsteklasses behandling, når det handler om kundeservice – fx spørgsmål til regninger, abonnementstjek og rådgivning omkring virksomhedens produkter.
Er du interesseret i jobbet, sender du dit CV og et par ord om dig selv via formularen herunder.